KPN Review

Een van de zes erkende eHerkenning leveranciers is het bekende bedrijf KPN. Het voordeel is dat KPN een zeer groot bedrijf is en hierdoor veel ervaring heeft met klantgerichte zaken. Met name de grote naamsbekendheid zorgt ervoor dat KPN een grote speler op eHerkenning gebied is. Veel mensen vinden het prettig om al hun zaken bij één bedrijf af te nemen, en hebben hier vaak ook hun televisie, internet verbinding en telefoon aangesloten. Dit brengt een groot gemak met zich mee, omdat u kunt vertrouwen op het betrouwbare KPN netwerk.

KPN biedt een nieuw eHerkenningsmiddel aan waarbij u zelf het betrouwbaarheidsniveau en de machtigingen kunt kiezen. Zij zorgen ervoor dat u op een zeer eenvoudige en snelle manier aan een nieuw eHerkenningsmiddel kan aanvragen. De aanvraag wordt namelijk binnen een tot drie werkdagen verwerkt en uitgeleverd via een eenvoudig uitgifte proces.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Voordelen eHerkenning via KPN

KPN is een zeer groot bedrijf en hierdoor ook erg betrouwbaar. Jarenlang is KPN bezig met het tevreden houden van klanten. Nu eHerkenning steeds belangrijker wordt voor ondernemers en steeds vaker de standaard wordt, wilt men dit bij een betrouwbare partij aanschaffen. KPN verwerkt uw aanvraag gemiddeld tussen de 0 en 3 werkdagen enkele weken, dit is afhankelijk van het niveau en of de juiste documentatie meegestuurd is.

Een van de belangrijke dingen waar u op dient te letten bij eHerkenning is dat u het juiste niveau kiest. Gelukkig staat dit bedrijf klaar om u te helpen en helpt u met het maken van de juiste overwegingen en keuzes. Hierdoor staat u er niet alleen voor met uw onderneming en weet u zeker dat u na aanschaf van het middel veilig kunt inloggen.

Bent u benieuwd naar de eHerkenning mogelijkheden van KPN? Neem dan gerust een kijkje op de website of zoek telefonisch contact met KPN.

Kosten eHerkenning via KPN

KPN rekent tijdelijk geen extra eenmalige kosten voor EH2+ en lager en heeft een tijdelijke actie waarbij de prijs van EH2+ gelijk is aan die van EH2 en EH1. Reden genoeg om EH2+ te selecteren tegen dezelfde prijs.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Hieronder ziet u een overzicht van de actuele kosten van KPN:

EH1EH2EH2+EH3EH4
1 jaar € 20 € 20 € 20 € 45 € 55
3 jaar € 30 € 40 € 50 € 100 € 110
5 jaar € 40 € 55 € 70 € 150 € 160
Eenmalige kosten Geen Geen Geen € 10 € 15
Extra machtigingen N.v.t. € 10
€ 20
€ 27,50
€ 10
€ 20
€ 27,50
€ 20
€ 30
€ 40
€ 30
€ 70
€ 95
Wijzigingskosten € 12,50 € 12,50 € 12,50 € 10 € 10
Beheermodule Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
Spoedprocedure Gratis € 25 € 25 € 25 € 25
Leveringstermijn 0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
SMS Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
OTP Transponder N.v.t. N.v.t. N.v.t. N.v.t. N.v.t.

Alle KPN eHerkenning reviews:

1,0 rating
februari 20, 2020

Ik raad iedereen af om een e herkenning aan te vragen bij kpn. Eerste aanvraag liep al vanaf oktober. Volgens kpn hadden ze onze gegevens niet ontvangen. Tweede aanvraag alles geregeld , paspoort controle gehad daarna een mail dat hij afgewezen werd op het feit dat de gebruiker niet in het email adres voorkomt. Dus doe het niet.

Sandra
1,0 rating
februari 13, 2020

Nadat ik een brief kreeg van de Belastingdienst heb ik direct eherkenning aangevraagd bij KPN en dat voor 5 jaar. Zoals vooraf gemeld kwamen 2 heren aan de deur voor een handtekening en paspoort controle. Wel een dingetje als je meer dan 30 jaar keurig aangifte heb gedaan en betaald. Ik hoorde niets meer en logde eind januari 2020 nog maar eens in bij KPN en kreeg toen de mededeling dat ik al eherkenning zou hebben! Daar verwacht je toch een melding van. En hoe moet dat? En hoe werkt het? Ik had geen idee. Toch maar geprobeerd maar het lukte niet
Toen ik belde bleek ik dat er nog een wachtwoord ontbrak. Ik ontving een getal van 5 cijfers. Daar kwam ik inderdaad mee binnen bij de meende mijn loonbelasting aangifte te doen Hiervoor moet je alle gegevens invoeren en toen ik even elders op mijn computer gegevens hiervoor meende op te halen lag ik er direct weer uit. Ik heb meerdere keren een nieuw wachtwoord aangevraagd en opgeslagen in mijn keypass maar kwam er niet meer in. Verwarrend is verder dat na invoer van login naam en wachtwoord daar onder een knop “verder gaan” blauw moet worden maar die zie je niet als het niet lukt en er wordt ook een melding gedaan wat er aan schort. Hij doet het gewoon niet. Overigens staat rechts in je scherm wel een blauwe knop “verder gaan” maar die is voor niveau 4 en werkt dus niet, maar is wel verwarrend.
Vele malen gebeld maar de helpdesk lukt het niet binnen 15 minuten op nemen en geeft ook geen indicatie omtrent de drukte. Toen ik het langer aanhield kreeg ik een medewerker en toen bleek dat uitsluitend een 5 cijferige pincode als wachtwoord wordt geaccepteerd. KPN DAT HEET EEN PINCODE EN ER STAAT ECHT WACHTWOORD IN HET SCHERM! En hoe had ik dat kunnen weten? En waarom geeft uw programma dat niet aan als ik een wachtWOORD in plaats van een pincode van 5 cijfers invoer? Toen ik dacht alles voor elkaar te hebben (pincode in keypass gezet) bleek de knop “verder gaan” nog steeds niet blauw te worden. Ik heb toen zelf moet ontdekken dat je de pincode handmatig moet invoeren en niet naar het vakje “wachtwoord” mag kopiëren.
Handig om te weten maar hoe zou ik dat moeten weten?
Kortom ik heb totaal geen gebruik instructies ontvangen moest het zelf maar uitzoeken.
Maar dan zou het allemaal wat duidelijker en gebruiksvriendelijker mogen zijn. Ik begrijp nu wel waarom de helpdesk zo slecht bereikbaar is.
Ik wil helemaal geen ster toekennen, maar ik moet wel 1 ster geven om deze review verzonden te krijgen

Kees Schouten
1,0 rating
februari 13, 2020

Aanvraag duurt erg lang en als ik naar het portal wil gaan werkt mijn wachtwoord niet, ondanks gebruik van een wachtwoord kluis. Nu al 13 maal wachtwoord reset aangevraagd en als ik op de link klik voor een reset, krijg ik de melding dat die verlopen is, ook als ik meteen na ontvangst op de link klik. Ik krijg geen antwoord op het online formulier om problemen te melden, ondanks dat men garandeert dat dit binnen 24 uur gebeurt. Na twee keer meer dan 20 minuten in de wachtrij te hebben gestaan op 088-6601333 heb ik maar een aanvraag gedaan bij een andere provider.

Hans Teffer
1,0 rating
februari 11, 2020

Ik raad iedereen AF eherkenning bij KPN af te sluiten. De aanvraag liep al vanaf oktober 2019, ondertussen zijn zij onze gegevens kwijtgeraakt, die wij gelukkig aangetekend verstuurd hadden. Het interesseerde KPN niets. Heb wel 40 keer gebeld maar werd maar niet terug gebeld. Nu heb ik de aanvraag maar stop gezet en gaan wij naar een andere leverancier. Nooit meer KPN.

Ashley
1,0 rating
februari 7, 2020

Twee keer een link gekregen na 15 minuten, die maar 10 minuten geldig is!!

G. Aarts

Vertel ons uw ervaring met Eherkenning.kpn.com

KPN Logo

KPN ervaringen en reviews

1
1,0 rating
1 van de 5 sterren (gebaseerd op 16 beoordelingen)
Uitstekend0%
Goed0%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Zeer slecht100%

Contactinformatie

KPN BV
Postbus 636
1500 EP Zaandam

088-6601333

support@autorisatieservices.nl

Service

Verwerking: Enkele weken
Aanbod: EH1 t/m EH4
Eenmalige kosten: EH3 en EH4
Aanvraag: Online & Offline
Ketenmachtigingen: Ja
Beheermodule: Gratis
Sms: Gratis