Tegenwoordig laat bijna elk bedrijf een spoor achter van digitale persoonlijke gegevens. Het is van belang om hier zorgvuldig mee om te gaan, zodat niet iedereen gevoelige gegevens op kan sporen. Zelfs simpele activiteiten zoals aankopen doen op online webwinkels of actief zijn op social media is niet altijd veilig. Er liggen vaak fraudeurs op de loer die op zoek zijn naar nieuwe manieren om andermans persoonlijke gegevens in handen te krijgen. Digidentity is opgericht om dit zoveel mogelijk te voorkomen. De visie van Digidentity is dan ook om het online leven veiliger te maken voor internetgebruikers. Op deze pagina vindt u alle informatie over dit bedrijf. Onderaan de pagina kunt u uw eigen Digidentity review achterlaten.
eHerkenning aanbieders vergelijken?
Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.
Voordelen eHerkenning via Digidentity
Digidentity bestaat uit een team met een duidelijke missie. Ze hebben een aantal kernwaarden opgesteld, en ze doen er alles aan om deze waarden na te streven. Met de diensten die ze aanbieden proberen ze de privacy terug te geven aan internetgebruikers. Persoonsgegevens zijn vaak verspreid over het internet bij verschillende diensten. Digidentity brengt al deze gegevens terug naar 1 veilige plek met een veilige toegang. Op deze manier slingeren niet al uw gegevens over het internet, maar krijgt u controle over uw eigen data.
Digidentity is naast eHerkenning middelen uitgever ook een erkend makelaar. Zij helpen dienstverleners aan te sluiten op het netwerk en zorgen voor een veilige en betrouwbare infrastructuur. Klant is koning. Digidentity vindt namelijk dat ze met zorg om moeten gaan met de gegevens van de klanten. Zo bent u bij dit bedrijf verzekerd van een zeer veilige en eenvoudige service. Dag in dag uit zijn ze bezig met het optimaliseren van de service. De belangrijkste zaak is de informatiebeveiliging, wanneer de informatiebeveiliging zo goed mogelijk geregeld is krijgen de klanten een veilig en vertrouwd gevoel.
Digidentity klantenservice
Digidentity heeft een zeer gebruiksvriendelijke website. De website is overzichtelijk en heeft een aantrekkelijke lay-out. eHerkenning aanvragen worden op werkdagen tussen half 9 en 17 uur handmatig gecontroleerd door één van de medewerkers. Mocht er iets mis zijn met uw aanvraag dan wordt er direct contact opgenomen voor mogelijk aanvullende stukken. In tegenstelling tot andere eHerkenning middelen uitgevers wordt het middel direct uitgegeven. Bij niveau 3 of hoger worden er extra kosten in rekening gebracht voor de eenmalige face-to-face controle. Onderaan deze Digidentity review ziet u een volledige kosten specificatie.
Wanneer u geïnteresseerd bent in de wereld van eHerkenning kunt u de blogs of onze website in de gaten houden. Zo komt u meer te weten over eHerkenning.
Kosten eHerkenning via Digidentity
Digidentity is de enige aanbieder die geen EH2 aanbiedt. Verder zijn zij ook de enige aanbieder die niveau EH1 t/m EH3 binnen 0 werkdagen kunnen uitleveren. Verder bieden zij niet de mogelijkheid om een middel langer dan 1 jaar aan te vragen. U wordt automatisch om de 12 maanden gefactureerd.
eHerkenning aanbieders vergelijken?
Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.
Hieronder ziet u een overzicht van de actuele kosten van Digidentity:
EH1 | EH2+ | EH3 | EH4 | |
---|---|---|---|---|
1 jaar | € 9 | € 21 | € 41 | € 72 |
2 jaar | N.v.t. | N.v.t. | € 69 | N.v.t. |
3 jaar | N.v.t. | N.v.t. | € 89,95 | N.v.t. |
Eenmalige kosten | Geen | € 0,01 | Geen | € 17,50 |
Extra machtigingen | N.v.t. | Gratis | Gratis | Gratis |
Wijzigingskosten | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
Beheermodule | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
Spoedprocedure | Gratis | Gratis | Gratis | € 140 |
Leveringstermijn | 0 - enkele dagen | 0 - enkele dagen | 0 - enkele dagen | 0 - enkele dagen |
SMS | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
OTP Transponder | N.v.t. | N.v.t. | N.v.t. | N.v.t. |
Alle Digidentity reviews:
Na meerdere mails nog steeds geen antwoord op simpele vragen – lijkt mij dat deze e-herkenning bedrijven alleen maar zakken vullen, lijkt er ook op dat niet een van de aanbieders ook maar in de buurt komt van een 2 op een schaal tot 10. was voor de review nog verplicht een ster aan te tikken anders kom je niet verder.
En het is verplicht !!
Dan zou je verwachten dat de overheid er alles aan doet alleen bonafide aanbieders het werk te laten doen.
1600 was de helpdesk al niet bereikbaar… lekker zo’n cruciale bedrijf die niet goed bereikbaar is…..
En dan krijg vrolijk online de melding dat UK helpdesk/chat mij ook niet kan helpen…
Totaal niet bereikbaar voor vragen. Verder uitermate onduidelijk hoe het omzettingsproces werkt. De enigmacode ontcijferen is makkelijker dan je paspoort omwisselen via deze organisatie.
Kortom; een waardeloos digitaal platvorm wat meer vragen oproept dan antwoorden geeft. EH3 niveau, prima joh, regel het en val mij er verder niet mee lastig!! Elk normaal bedrijf wat ze zo met klanten omgaan is binnen 1 maand failliet. Er staat er 1 (verplichte invoer) maar ik geef ze echt nul sterren.
Deze aanbieder maakt zich samen met Solera Nederland schuldig aan kartelvorming . Je ben verplicht om Eherkenning bij hen af te sluiten anders heb je geen toegang meer en gaat je audatex op zwart!!!!!!
Echt schandalig maar je moet toch op een of ander (onwettige) manier aan je klanten komen!!!!
hoewel mijn klachten nog steeds niet zijn opgelost schrijf ik vast een review. nergens bij Digidentity is info te vinden over meerdere bedrijven op 1 APP. Drie bedrijven vraagt dus om 3 aparte telefoons – met 3 APPs. De helpdesk is uiterst onwelwillend, en verwijst dan naar de administratie. Die geeft halve antwoorden maar lost niets op. Ik wil mijn geld terug en ik wil voor al mijn bedrijven een werkende E-herkenning. Nu neemt de helpdesk nog af en toe de telefoon op, maar gedurende corona waren ze ook nog eens niet telefonisch bereikbaar. Niet dat mijn problemen zijn opgelost.
Vertel ons uw ervaring met Digidentity.eu

Ervaringen en reviews
Contactinformatie
Service
Verwerking: Enkele weken
Aanbod: EH1, EH2+, EH3 en EH4
Eenmalige kosten: EH2+ en EH4
Aanvraag: Online
Ketenmachtigingen: Nee
Beheermodule: Gratis
Sms: Gratis
zelfs de reacties werken niet. Een fout.
“please fix the submission errors” .
Geen idee wat ze bedoelen.
Laat staan hoe te corrigeren.
Geen zaken mee doen, ze gaan niet juist om met je gegevens. Ze vragen namelijk een neit afgeschermd rijbewijs omdat dit ‘verplicht’ is, maar dat is het niet. Bij KPN waren ze ook een stuk vriendelijker en sneller en kon ik gewoon mijn rijbewijs indienen met afgeschermd BSN e.d.
Waardeloos! Ik kreeg een brief met daarin mijn activeringscode, en nou kan ik op geen enkele wijze inloggen omdat volgens hun mijn inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) niet zouden kloppen. Ik begrijp dus dat ik een DigiD ook via andere wegen kan aanvragen? Dan doe ik dat maar. Wat een waardeloze prutsers hier.