Digidentity Review

Tegenwoordig laat bijna elk bedrijf een spoor achter van digitale persoonlijke gegevens. Het is van belang om hier zorgvuldig mee om te gaan, zodat niet iedereen gevoelige gegevens op kan sporen. Zelfs simpele activiteiten zoals aankopen doen op online webwinkels of actief zijn op social media is niet altijd veilig. Er liggen vaak fraudeurs op de loer die op zoek zijn naar nieuwe manieren om andermans persoonlijke gegevens in handen te krijgen. Digidentity is opgericht om dit zoveel mogelijk te voorkomen. De visie van Digidentity is dan ook om het online leven veiliger te maken voor internetgebruikers. Op deze pagina vindt u alle informatie over dit bedrijf. Onderaan de pagina kunt u uw eigen Digidentity review achterlaten.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Voordelen eHerkenning via Digidentity

Digidentity bestaat uit een team met een duidelijke missie. Ze hebben een aantal kernwaarden opgesteld, en ze doen er alles aan om deze waarden na te streven. Met de diensten die ze aanbieden proberen ze de privacy terug te geven aan internetgebruikers. Persoonsgegevens zijn vaak verspreid over het internet bij verschillende diensten. Digidentity brengt al deze gegevens terug naar 1 veilige plek met een veilige toegang. Op deze manier slingeren niet al uw gegevens over het internet, maar krijgt u controle over uw eigen data.

Digidentity is naast eHerkenning middelen uitgever ook een erkend makelaar. Zij helpen dienstverleners aan te sluiten op het netwerk en zorgen voor een veilige en betrouwbare infrastructuur. Klant is koning. Digidentity vindt namelijk dat ze met zorg om moeten gaan met de gegevens van de klanten. Zo bent u bij dit bedrijf verzekerd van een zeer veilige en eenvoudige service. Dag in dag uit zijn ze bezig met het optimaliseren van de service. De belangrijkste zaak is de informatiebeveiliging, wanneer de informatiebeveiliging zo goed mogelijk geregeld is krijgen de klanten een veilig en vertrouwd gevoel.

Digidentity klantenservice

Digidentity heeft een zeer gebruiksvriendelijke website. De website is overzichtelijk en heeft een aantrekkelijke lay-out. eHerkenning aanvragen worden op werkdagen tussen half 9 en 17 uur handmatig gecontroleerd door één van de medewerkers. Mocht er iets mis zijn met uw aanvraag dan wordt er direct contact opgenomen voor mogelijk aanvullende stukken. In tegenstelling tot andere eHerkenning middelen uitgevers wordt het middel direct uitgegeven. Bij niveau 3 of hoger worden er extra kosten in rekening gebracht voor de eenmalige face-to-face controle. Onderaan deze Digidentity review ziet u een volledige kosten specificatie.

Wanneer u geïnteresseerd bent in de wereld van eHerkenning kunt u de blogs of onze website in de gaten houden. Zo komt u meer te weten over eHerkenning.

Kosten eHerkenning via Digidentity

Digidentity is de enige aanbieder die geen EH2 aanbiedt. Verder zijn zij ook de enige aanbieder die niveau EH1 t/m EH3 binnen 0 werkdagen kunnen uitleveren. Verder bieden zij niet de mogelijkheid om een middel langer dan 1 jaar aan te vragen. U wordt automatisch om de 12 maanden gefactureerd.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Hieronder ziet u een overzicht van de actuele kosten van Digidentity:

EH1 EH2+ EH3 EH4
1 jaar € 9 € 21 € 41 € 72
2 jaar N.v.t. N.v.t. € 69 N.v.t.
3 jaar N.v.t. N.v.t. € 89,95 N.v.t.
Eenmalige kosten Geen € 0,01 Geen € 17,50
Extra machtigingen N.v.t. Gratis Gratis Gratis
Wijzigingskosten Gratis Gratis Gratis Gratis
Beheermodule Gratis Gratis Gratis Gratis
Spoedprocedure Gratis Gratis Gratis € 140
Leveringstermijn 0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
SMS Gratis Gratis Gratis Gratis
OTP Transponder N.v.t. N.v.t. N.v.t. N.v.t.

Alle Digidentity reviews:

1,0 rating
oktober 22, 2020

Het lukt ze simpelweg niet om een textuele fout op hun loginpagina te wijzigen. Ooit kon je met username inloggen, nu moet het met email (of andersom). Ik ga daar altijd de mist in.
Als je fout maakt bij betaling (verkeerd factuurnummer) dan storten ze je geld niet terug, dan sturen ze blafbrieven naar het verkeerde adres.
Klaar me.

VLDR
1,0 rating
oktober 9, 2020

Na afronden Eherkenning 3 directeur (verliep moeizaam en traaaaaag), is het NIET mogelijk een bedrijfsbeheerder en/of medewerkers te autoriseren. Of de scans zijn te wazig (niet beter te krijgen met een Samsung, diverse pogingen gedaan) of het verwerken van de “selfie” lukt NIET (Iphone). Bij de vraag wie daar ondersteuning in kan leveren krijg ik als antwoord (toen kreeg ik nog een reactie) : NIEMAND. Mail gestuurd met verzoek hulp; GEEN reactie. Mail gestuurd met klacht GEEN reactie, gebeld (en uiteindelijk, omdat het bijna 17 uur was, en dan stoppen ze) mijn 06 nummer achter gelaten, ik zou teruggebeld worden maar nee, ruim een week later nog GEEN ENKELE reactie. En dan maar zeggen dat er te weinig digitale paspoorten omgewisseld zijn 🙁 . Deze onzin heeft al zo veel tijd gekost (waarmee anders geld verdiend wordt) zonder enig resultaat. Wel een rekening Eherkenning3 directeur, maar hij kan er NIETS mee doen. Kortom een gedrocht van een systeem dat niet werkbaar is en geen resultaat levert. Intussen wordt onze bedrijfsvoering vanaf 10 oktober belemmerd door niet meer werkende digitale paspoorten. Wie kan deze problemen op de juiste plek kenbaar maken? Ik heb mijn klachten mail nogmaals gestuurd en ben benieuwd naar de reactie. Ik zou als score een -1 in willen vullen, maar dat kan helaas niet 😉

webmaster
1,0 rating
september 30, 2020

Onbereikbaar.
We proberen een product, waarvoor we al betaald hebben(!), te verlengen, maar dit lukt niet. Na weken van proberen 1 mail ontvangen met uitleg, maar die is onvolledig. Althans sluit niet aan bij de gegevens die je op de site tegenkomt. Zeer slecht!! Helpdesk neemt niet op, terugbelservice heb ik nu 3x geprobeerd maar zonder resultaat. We gaan naar een andere leverancier.

Gerard
1,0 rating
september 29, 2020

Wij proberen al weken via de e-mail (10 e-mails verzonden en geen enkele reactie ontvangen), via de telefoon (reeds twee keer meer dan 30 minuten in de wacht gestaan en er wordt niet opgepakt) contact te krijgen met Digidentity. Het blijkt helaas onmogelijk te zijn. Het woord klantvriendelijk blijkt bij Digidentity niet te bestaan. Aanmaningen versturen zijn ze echter wel heel goed in. Het is in en in triest.

Jacqueline de Reuver
1,0 rating
september 21, 2020

Na meerdere mails nog steeds geen antwoord op simpele vragen – lijkt mij dat deze e-herkenning bedrijven alleen maar zakken vullen, lijkt er ook op dat niet een van de aanbieders ook maar in de buurt komt van een 2 op een schaal tot 10. was voor de review nog verplicht een ster aan te tikken anders kom je niet verder.
En het is verplicht !!
Dan zou je verwachten dat de overheid er alles aan doet alleen bonafide aanbieders het werk te laten doen.

Bap

Vertel ons uw ervaring met Digidentity.eu

Digidentity Logo

Ervaringen en reviews

1.4
1,4 rating
1.4 van de 5 sterren (gebaseerd op 39 beoordelingen)
Uitstekend8%
Goed3%
Gemiddeld0%
Slecht2%
Zeer slecht87%

Contactinformatie

Digidentity BV
Postbus 19148
2500 CC Den Haag

070-700 79 76

helpdesk@digidentity.eu

KvK 27322631

Service

Verwerking: Enkele weken
Aanbod: EH1, EH2+, EH3 en EH4
Eenmalige kosten: EH2+ en EH4
Aanvraag: Online
Ketenmachtigingen: Nee
Beheermodule: Gratis
Sms: Gratis

3 gedachten over “Digidentity Review”

  1. Geen zaken mee doen, ze gaan niet juist om met je gegevens. Ze vragen namelijk een neit afgeschermd rijbewijs omdat dit ‘verplicht’ is, maar dat is het niet. Bij KPN waren ze ook een stuk vriendelijker en sneller en kon ik gewoon mijn rijbewijs indienen met afgeschermd BSN e.d.

  2. Waardeloos! Ik kreeg een brief met daarin mijn activeringscode, en nou kan ik op geen enkele wijze inloggen omdat volgens hun mijn inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) niet zouden kloppen. Ik begrijp dus dat ik een DigiD ook via andere wegen kan aanvragen? Dan doe ik dat maar. Wat een waardeloze prutsers hier.

Een reactie plaatsen