Connectis Review

Bent u op zoek naar een veilige en snelle toegang naar diensten van overheidsinstellingen en andere dienstverleners? Bij Connectis bent u hiervoor aan het juiste adres. Door middel van een eHerkenningsmiddel bent u in staat om in te loggen bij dienstverleners die aangesloten zijn op het eHerkenning netwerk.

De digitalisering gaat vandaag de dag razendsnel. Over de hele wereld zijn er tegenwoordig steeds meer online identificatie- en inlogmogelijkheden. Het is een complexe wereld waarbij veiligheid en betrouwbaarheid gewaarborgd moet worden. Gelukkig werken er in het team van Connectis voldoende experts die verstand hebben van online identificatie. Buiten eHerkenning is dit bedrijf ook een Identity Broker (online makelaar) en bieden zij eIDAS.

De naam Connectis verandert binnenkort naar We-ID.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Waarom eHerkenning via Connectis?

Connectis bestaat al sinds 2008 en heeft veel ervaring op het gebied van online identificatie die organisaties, sectoren en landen verbindt. Sinds 2017 is Connectis onderdeel van SIDN, dit is de beheerder van het .nl-domein. De oplossingen van dit bedrijf maakt het mogelijk dat men zeer gemakkelijk en op een veilige wijze toegang kan krijgen tot online diensten met verschillende inlogmiddelen.

Connectis heeft door de jaren heen een groot klantenbestand bij elkaar verzameld. Er zijn maar liefst 350 organisaties die gebruik maken van de makelaardiensten, waarmee tientallen miljoenen gebruikers zichzelf succesvol online geïdentificeerd hebben.

Op eHerkenning gebied hebben zij meer dan 50 000 eHerkenningsmiddelen uitgegeven. Het bedrijf durft zelfs te stellen dat 70% van alle transacties op het eHerkenning netwerk via Connectis loopt. De missie van Connectis is om mensen en organisaties op een veilige en eenvoudige manier te verbinden.

Connectis Klantenservice

In de complexe branche waar Connectis in opereert, kan het voorkomen dat u nog vragen heeft over bepaalde zaken. Gelukkig staat er een team van experts voor u klaar om u te helpen. De eHerkenning klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 16:30 telefonisch bereikbaar. Hier kan u altijd uw vragen stellen over het aanvragen van eHerkenning, het wijzigen van uw middel of andere gerelateerde vragen. Bekijk ook onze veel gestelde vragen pagina of u wellicht antwoord op uw vraag kunt vinden.

Connectis is ook bereikbaar via e-mail of het contactformulier op de website. Wilt u liever uw stukken langs brengen of een kijkje nemen op kantoor? Dan bent u van harte welkom voor een bezoek aan het bedrijf in Rotterdam.

Kosten eHerkenning via Connectis

Connectis biedt enkel een geldigheidsduur van 1 of 3 jaar. Bij ieder middel ontvangt u een bundel van 50 SMS berichten, wanneer deze verbruikt zijn worden er extra kosten in rekening worden gebracht.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Hieronder ziet u een overzicht van de actuele kosten van Connectis:

EH1 EH2 EH2+ EH3 EH4
1 jaar € 5 € 17 € 21 € 45 € 45
3 jaar x € 39 € 55 € 90 € 90
Extra machtigingen N.v.t. € 10 € 10 € 10 € 10
Wijzigingskosten € 5 € 10 € 10 € 10 € 10
Beheermodule Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
Spoedprocedure Gratis € 50 € 50 € 50 € 50
Leveringstermijn 0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
SMS Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
OTP Transponder N.v.t. N.v.t. € 40 € 40 € 40

Wij willen u in deze Connectis review erop attenderen dat wijzigingen van het middel € 10 exclusief BTW bedragen. Zorg ervoor dat u de juiste gegevens opgeeft bij uw aanvraag, zodat u geen onnodige kosten maakt.

Alle Connectis reviews:

1,0 score
januari 7, 2020

Dramatische organisatie, volstrekt onbereikbaar, geen reacties op e-mail, erg slecht! Geen zaken mee doen!

Ruud
1,0 score
december 13, 2019

Slecht bereikbaar, telefonisch minimaal 20 minuten in de wacht en op mail wordt niet gereageerd zelfs na een paar werkdagen niet!

Harry
1,0 score
november 18, 2019

Als het werkt, zal het product best oke zijn. Echter gaat hier niet alles goed. Op zichzelf hoeft een klein opstart probleem niet problematisch te zijn. Wat ik echter als bijzonder problematisch ervaar is de klantenservice. Op emails komen, behalve de ontvangstbevestiging, geen reacties.
Telefonisch contact is helemaal een typische ervaring. Ik heb in totaal 12 pogingen ondernomen om te bellen met de supportdesk van Connectis.
– Bij 8 pogingen werd na precies 10 minuten de verbinding verbroken
– Bij 2 pogingen heb ik het na 20 minuten opgegeven
– Bij 1 poging heb ik het na 45 minuten opgegeven
– Bij 1 poging heb ik het na 1,5 uur(!!) opgegeven
Meest frapante is, dat volgens het bandje de gemiddlede wachttijd 10 minuten is, maar dan ook altijd 10 minuten.

Emiel
1,0 score
november 18, 2019

Beste mensen, overweeg een ander bedrijf!
Vaak ontstaan er problemen in het proces waarvoor je contact moet opnemen per telefoon. Vervolgens sta je meestal meer dan 25 minuten in de wacht. Ik wil nu opwaarderen naar een hoger niveau (EH3). Daarvoor word het niveau dat je hebt afgesloten, zodat je gedurende een week dus helemaal geen e herkenningsmiddel hebt en je dus ook geen andere zaken kan regelen (WBSO) in mij geval. De oplossing: ze zetten het oude niveau weer aan, zodat je zaken kan blijven doen. vlak voordat ze niveau 3 uitleveren, moet je ‘even bellen’ zodat ze het weer uit kunnen schakelen. Wederom een half uur in de wacht voor de boeg.
PS1: Ook log je altijd verkeerd in bij RVO omdat de aanduiding onduidelijk is en dan herkend RVO niet het juiste niveau.
PS2: de beloofde verwerkingstijd van 1-3 werkdagen is ook onzin, maak daar maar twee weken van

WV

Vertel ons uw ervaring met Connectis.com

Connectis Logo

Connectis ervaringen en reviews

1.1
1,1 score
1.1 van 5 sterren (op basis van 19 reviews)
Uitstekend0%
Heel goed0%
Gemiddeld0%
Slecht5%
Verschrikkelijk95%

Contactinformatie

Connectis
Postbus 18
8200 AA Lelystad

085-023 93 30

eHerkenningklantenservice@connectis.nl

KvK 24444001

Service

Verwerking: Enkele weken
Aanbod: EH1 t/m EH4
Eenmalige kosten: Geen
Aanvraag: Online
Ketenmachtigingen: Ja
Beheermodule: Gratis
Sms: Gratis