Connectis Review

Bent u op zoek naar een veilige en snelle toegang naar diensten van overheidsinstellingen en andere dienstverleners? Bij Connectis bent u hiervoor aan het juiste adres. Door middel van een eHerkenningsmiddel bent u in staat om in te loggen bij dienstverleners die aangesloten zijn op het eHerkenning netwerk.

De digitalisering gaat vandaag de dag razendsnel. Over de hele wereld zijn er tegenwoordig steeds meer online identificatie- en inlogmogelijkheden. Het is een complexe wereld waarbij veiligheid en betrouwbaarheid gewaarborgd moet worden. Gelukkig werken er in het team van Connectis voldoende experts die verstand hebben van online identificatie. Buiten eHerkenning is dit bedrijf ook een Identity Broker (online makelaar) en bieden zij eIDAS.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Waarom eHerkenning via Connectis?

Connectis bestaat al sinds 2008 en heeft veel ervaring op het gebied van online identificatie die organisaties, sectoren en landen verbindt. Sinds 2017 is Connectis onderdeel van SIDN, dit is de beheerder van het .nl-domein. De oplossingen van dit bedrijf maakt het mogelijk dat men zeer gemakkelijk en op een veilige wijze toegang kan krijgen tot online diensten met verschillende inlogmiddelen.

Connectis heeft door de jaren heen een groot klantenbestand bij elkaar verzameld. Er zijn maar liefst 350 organisaties die gebruik maken van de makelaardiensten, waarmee tientallen miljoenen gebruikers zichzelf succesvol online geïdentificeerd hebben.

Op eHerkenning gebied hebben zij meer dan 50 000 eHerkenningsmiddelen uitgegeven. Het bedrijf durft zelfs te stellen dat 70% van alle transacties op het eHerkenning netwerk via Connectis loopt. De missie van Connectis is om mensen en organisaties op een veilige en eenvoudige manier te verbinden.

Connectis Klantenservice

In de complexe branche waar Connectis in opereert, kan het voorkomen dat u nog vragen heeft over bepaalde zaken. Gelukkig staat er een team van experts voor u klaar om u te helpen. De eHerkenning klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 16:30 telefonisch bereikbaar. Hier kan u altijd uw vragen stellen over het aanvragen van eHerkenning, het wijzigen van uw middel of andere gerelateerde vragen. Bekijk ook onze veel gestelde vragen pagina of u wellicht antwoord op uw vraag kunt vinden.

Connectis is ook bereikbaar via e-mail of het contactformulier op de website. Wilt u liever uw stukken langs brengen of een kijkje nemen op kantoor? Dan bent u van harte welkom voor een bezoek aan het bedrijf in Rotterdam.

Kosten eHerkenning via Connectis

Connectis biedt enkel een geldigheidsduur van 1 of 3 jaar. Bij ieder middel ontvangt u een bundel van 50 SMS berichten, wanneer deze verbruikt zijn worden er extra kosten in rekening worden gebracht.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Hieronder ziet u een overzicht van de actuele kosten van Connectis:

EH1EH2EH2+EH3EH4
1 jaar € 5 € 17 € 21 € 45 € 45
3 jaar € 12 € 39 € 55 € 90 € 90
Extra machtigingen N.v.t. € 10 € 10 € 10 € 10
Wijzigingskosten € 5 € 10 € 10 € 10 € 10
Beheermodule Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
Spoedprocedure Gratis € 50 € 50 € 50 € 50
Leveringstermijn 0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
SMS Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
OTP Transponder N.v.t. N.v.t. € 40 € 40 € 40

Wij willen u in deze Connectis review erop attenderen dat wijzigingen van het middel € 10 exclusief BTW bedragen. Zorg ervoor dat u de juiste gegevens opgeeft bij uw aanvraag, zodat u geen onnodige kosten maakt.

Alle Connectis reviews:

1,0 rating
januari 15, 2020

Super slechte organisatie, slechte beschrijvingen op site, lange wachttijden bij support en al helemaal lang wachten voordat zij het voor je geregeld hebben. Ga naar KPN!
Ik heb als organisatie al lange tijd een EHerkenning niveau 2 bij Connectis. Per 1 nov moesten we met heel Nederland naar niveau 3 wil je communiceren kunnen met uwv en belastingdienst. Processen worden onduidelijk op de site van Connectis weergegeven. Ze proberen er een slaatje uit te slaan door je als gebruiker diverse keren te laten aanmelden terwijl met 1 gebruiker en daarna machtigingen je goedkoper uit bent (ik heb 14 bv’s). Conform upgrade brief mij aangemeld, maar vanwege onduidelijkheid in brief één stapje gemist (namelijk inloggen….). Hierdoor wel gebruiker en gebruikersnaam MET uiteraard een factuur van Connectis, maar ik kan niets omdat ik niet ingelogd had als laatste stapje. Hierdoor moet nu het hele proces opnieuw. Aanvragen, weer 6 weken wachten en dan maar hopen dat het goed gaat. En dan die wachttijd aan de telefoon. Uren inmiddels!. Connectis geeft mij aan dat ze een systeem hebben waarbij gebruikers worden herinnerd via de mail. Connectis kon mij echter niet aangeven wanneer ik deze notificaties had ontvangen. Niet verstuurd dus. Mijn advies: ga naar de KPN. Hier heb je geen wachttijd en heb je binnen 20 dagen (3 weken) alles geregeld. Je betaalt er een paar euro meer voor maar dat is mij alles waard.
En nu nog het mooie. Ik heb dus betaald (vind ik op zich niet erg gezien het bedrag) maar ik kan er niets mee en wil opzeggen. Maar je raadt het al: moet ik op de site ergens een brief zoeken welke ik moet gebruiken om op te kunnen zeggen. Connectis is echt een KASSA onderwerp.

Roelof
1,0 rating
januari 7, 2020

Dramatische organisatie, volstrekt onbereikbaar, geen reacties op e-mail, erg slecht! Geen zaken mee doen!

Ruud
1,0 rating
december 13, 2019

Slecht bereikbaar, telefonisch minimaal 20 minuten in de wacht en op mail wordt niet gereageerd zelfs na een paar werkdagen niet!

Harry
1,0 rating
november 18, 2019

Als het werkt, zal het product best oke zijn. Echter gaat hier niet alles goed. Op zichzelf hoeft een klein opstart probleem niet problematisch te zijn. Wat ik echter als bijzonder problematisch ervaar is de klantenservice. Op emails komen, behalve de ontvangstbevestiging, geen reacties.
Telefonisch contact is helemaal een typische ervaring. Ik heb in totaal 12 pogingen ondernomen om te bellen met de supportdesk van Connectis.
– Bij 8 pogingen werd na precies 10 minuten de verbinding verbroken
– Bij 2 pogingen heb ik het na 20 minuten opgegeven
– Bij 1 poging heb ik het na 45 minuten opgegeven
– Bij 1 poging heb ik het na 1,5 uur(!!) opgegeven
Meest frapante is, dat volgens het bandje de gemiddlede wachttijd 10 minuten is, maar dan ook altijd 10 minuten.

Emiel
1,0 rating
november 18, 2019

Beste mensen, overweeg een ander bedrijf!
Vaak ontstaan er problemen in het proces waarvoor je contact moet opnemen per telefoon. Vervolgens sta je meestal meer dan 25 minuten in de wacht. Ik wil nu opwaarderen naar een hoger niveau (EH3). Daarvoor word het niveau dat je hebt afgesloten, zodat je gedurende een week dus helemaal geen e herkenningsmiddel hebt en je dus ook geen andere zaken kan regelen (WBSO) in mij geval. De oplossing: ze zetten het oude niveau weer aan, zodat je zaken kan blijven doen. vlak voordat ze niveau 3 uitleveren, moet je ‘even bellen’ zodat ze het weer uit kunnen schakelen. Wederom een half uur in de wacht voor de boeg.
PS1: Ook log je altijd verkeerd in bij RVO omdat de aanduiding onduidelijk is en dan herkend RVO niet het juiste niveau.
PS2: de beloofde verwerkingstijd van 1-3 werkdagen is ook onzin, maak daar maar twee weken van

WV

Vertel ons uw ervaring met Connectis.com

Connectis Logo

Connectis ervaringen en reviews

1
1,0 rating
1 van de 5 sterren (gebaseerd op 5 beoordelingen)
Uitstekend0%
Goed0%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Zeer slecht100%

Contactinformatie

Connectis
Postbus 18
8200 AA Lelystad

085-023 93 30

eHerkenningklantenservice@connectis.nl

KvK 24444001

Service

Verwerking: Enkele weken
Aanbod: EH1 t/m EH4
Eenmalige kosten: Geen
Aanvraag: Online
Ketenmachtigingen: Ja
Beheermodule: Gratis
Sms: Gratis