Connectis Review

Bent u op zoek naar een veilige en snelle toegang naar diensten van overheidsinstellingen en andere dienstverleners? Bij Connectis bent u hiervoor aan het juiste adres. Door middel van een eHerkenningsmiddel bent u in staat om in te loggen bij dienstverleners die aangesloten zijn op het eHerkenning netwerk.

De digitalisering gaat vandaag de dag razendsnel. Over de hele wereld zijn er tegenwoordig steeds meer online identificatie- en inlogmogelijkheden. Het is een complexe wereld waarbij veiligheid en betrouwbaarheid gewaarborgd moet worden. Gelukkig werken er in het team van Connectis voldoende experts die verstand hebben van online identificatie. Buiten eHerkenning is dit bedrijf ook een Identity Broker (online makelaar) en bieden zij eIDAS.

De naam Connectis verandert binnenkort naar We-ID.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Waarom eHerkenning via Connectis?

Connectis bestaat al sinds 2008 en heeft veel ervaring op het gebied van online identificatie die organisaties, sectoren en landen verbindt. Sinds 2017 is Connectis onderdeel van SIDN, dit is de beheerder van het .nl-domein. De oplossingen van dit bedrijf maakt het mogelijk dat men zeer gemakkelijk en op een veilige wijze toegang kan krijgen tot online diensten met verschillende inlogmiddelen.

Connectis heeft door de jaren heen een groot klantenbestand bij elkaar verzameld. Er zijn maar liefst 350 organisaties die gebruik maken van de makelaardiensten, waarmee tientallen miljoenen gebruikers zichzelf succesvol online geïdentificeerd hebben.

Op eHerkenning gebied hebben zij meer dan 50 000 eHerkenningsmiddelen uitgegeven. Het bedrijf durft zelfs te stellen dat 70% van alle transacties op het eHerkenning netwerk via Connectis loopt. De missie van Connectis is om mensen en organisaties op een veilige en eenvoudige manier te verbinden.

Connectis Klantenservice

In de complexe branche waar Connectis in opereert, kan het voorkomen dat u nog vragen heeft over bepaalde zaken. Gelukkig staat er een team van experts voor u klaar om u te helpen. De eHerkenning klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 16:30 telefonisch bereikbaar. Hier kan u altijd uw vragen stellen over het aanvragen van eHerkenning, het wijzigen van uw middel of andere gerelateerde vragen. Bekijk ook onze veel gestelde vragen pagina of u wellicht antwoord op uw vraag kunt vinden.

Connectis is ook bereikbaar via e-mail of het contactformulier op de website. Wilt u liever uw stukken langs brengen of een kijkje nemen op kantoor? Dan bent u van harte welkom voor een bezoek aan het bedrijf in Rotterdam.

Kosten eHerkenning via Connectis

Connectis biedt enkel een geldigheidsduur van 1 of 3 jaar. Bij ieder middel ontvangt u een bundel van 50 SMS berichten, wanneer deze verbruikt zijn worden er extra kosten in rekening worden gebracht.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Hieronder ziet u een overzicht van de actuele kosten van Connectis:

EH1EH2EH2+EH3EH4
1 jaar € 5 € 17 € 21 € 45 € 45
3 jaar € 12 € 39 € 55 € 90 € 90
Extra machtigingen N.v.t. € 10 € 10 € 10 € 10
Wijzigingskosten € 5 € 10 € 10 € 10 € 10
Beheermodule Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
Spoedprocedure Gratis € 50 € 50 € 50 € 50
Leveringstermijn 0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
0 - enkele
weken
SMS Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
OTP Transponder N.v.t. N.v.t. € 40 € 40 € 40

Wij willen u in deze Connectis review erop attenderen dat wijzigingen van het middel € 10 exclusief BTW bedragen. Zorg ervoor dat u de juiste gegevens opgeeft bij uw aanvraag, zodat u geen onnodige kosten maakt.

Alle Connectis reviews:

1,0 rating
februari 19, 2020

Waardeloos, bij een upgrade werd mij toegezegd dat de resterende maanden (24) in mindering gebracht zouden worden. Vervolgens krijg ik na de automatische afschrijving te horen dat ik de volle mep mag betalen. De regels zijn zo dat er alleen bij een upgrade binnen 3 maanden geld in mindering wordt gebracht. Slechte service verkeerde voorlichting, ik voel mij bestolen en zal de upgrade storneren.

Rik
2,0 rating
februari 18, 2020

Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Op e mail reageren ze wel, hoewel langzamer dan me lief is.
Ze zijn goedkoop. Je krijgt waar je voor betaalt zal ik maar zegen.

David
1,0 rating
februari 16, 2020

zeer onvriendelijk en onprofessioneel!

Lucia
1,0 rating
februari 12, 2020

Waardeloos!! Je kunt bij aanmelding een buitenlands telefoonnummer opgeven. Maar achteraf pas na betaling en bij activeren blijkt dat koppelen van een buitenlands telefoonnummer niet mogelijk is en je een aparte OTP apparaat nodig hebt wat 45 euro kost. Wijzigen van telefoon nummer kost wederom 2 weken verwerkingstijd. Klanten service niet bereid tot snellere oplossing, alleen tegen betaling van de spoedprocedure. Zeer klantonvriendelijk dus.

Jolanda Kreuze
1,0 rating
februari 10, 2020

Ze verdienen minder dan een ster , ik ga niet meer schrijven dan TVS, Roelof, Harry, Emiel en Ruud ,

Cazzonino

Vertel ons uw ervaring met Connectis.com

Connectis Logo

Connectis ervaringen en reviews

1.1
1,1 rating
1.1 van de 5 sterren (gebaseerd op 11 beoordelingen)
Uitstekend0%
Goed0%
Gemiddeld0%
Slecht9%
Zeer slecht91%

Contactinformatie

Connectis
Postbus 18
8200 AA Lelystad

085-023 93 30

eHerkenningklantenservice@connectis.nl

KvK 24444001

Service

Verwerking: Enkele weken
Aanbod: EH1 t/m EH4
Eenmalige kosten: Geen
Aanvraag: Online
Ketenmachtigingen: Ja
Beheermodule: Gratis
Sms: Gratis