Connectis Review

Bent u op zoek naar een veilige en snelle toegang naar diensten van overheidsinstellingen en andere dienstverleners? Bij Connectis bent u hiervoor aan het juiste adres. Door middel van een eHerkenningsmiddel bent u in staat om in te loggen bij dienstverleners die aangesloten zijn op het eHerkenning netwerk.

De digitalisering gaat vandaag de dag razendsnel. Over de hele wereld zijn er tegenwoordig steeds meer online identificatie- en inlogmogelijkheden. Het is een complexe wereld waarbij veiligheid en betrouwbaarheid gewaarborgd moet worden. Gelukkig werken er in het team van Connectis voldoende experts die verstand hebben van online identificatie. Buiten eHerkenning is dit bedrijf ook een Identity Broker (online makelaar) en bieden zij eIDAS.

De naam Connectis verandert binnenkort naar We-ID.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Waarom eHerkenning via Connectis?

Connectis bestaat al sinds 2008 en heeft veel ervaring op het gebied van online identificatie die organisaties, sectoren en landen verbindt. Sinds 2017 is Connectis onderdeel van SIDN, dit is de beheerder van het .nl-domein. De oplossingen van dit bedrijf maakt het mogelijk dat men zeer gemakkelijk en op een veilige wijze toegang kan krijgen tot online diensten met verschillende inlogmiddelen.

Connectis heeft door de jaren heen een groot klantenbestand bij elkaar verzameld. Er zijn maar liefst 350 organisaties die gebruik maken van de makelaardiensten, waarmee tientallen miljoenen gebruikers zichzelf succesvol online geïdentificeerd hebben.

Op eHerkenning gebied hebben zij meer dan 50 000 eHerkenningsmiddelen uitgegeven. Het bedrijf durft zelfs te stellen dat 70% van alle transacties op het eHerkenning netwerk via Connectis loopt. De missie van Connectis is om mensen en organisaties op een veilige en eenvoudige manier te verbinden.

Connectis Klantenservice

In de complexe branche waar Connectis in opereert, kan het voorkomen dat u nog vragen heeft over bepaalde zaken. Gelukkig staat er een team van experts voor u klaar om u te helpen. De eHerkenning klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 16:30 telefonisch bereikbaar. Hier kan u altijd uw vragen stellen over het aanvragen van eHerkenning, het wijzigen van uw middel of andere gerelateerde vragen. Bekijk ook onze veel gestelde vragen pagina of u wellicht antwoord op uw vraag kunt vinden.

Connectis is ook bereikbaar via e-mail of het contactformulier op de website. Wilt u liever uw stukken langs brengen of een kijkje nemen op kantoor? Dan bent u van harte welkom voor een bezoek aan het bedrijf in Rotterdam.

Kosten eHerkenning via Connectis

Connectis biedt enkel een geldigheidsduur van 1 of 3 jaar. Bij ieder middel ontvangt u een bundel van 50 SMS berichten, wanneer deze verbruikt zijn worden er extra kosten in rekening worden gebracht.

eHerkenning aanbieders vergelijken?

Vergelijk eenvoudig eHerkenning aanbieders op basis van prijs. Wij hebben de goedkoopste aanbieder voor u geselecteerd.

Hieronder ziet u een overzicht van de actuele kosten van Connectis:

EH1EH2EH2+EH3EH4
1 jaar € 5 € 17 € 21 € 45 € 45
3 jaar € 12 € 39 € 55 € 90 € 90
Extra machtigingen N.v.t. € 10 € 10 € 10 € 10
Wijzigingskosten € 5 € 10 € 10 € 10 € 10
Beheermodule Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
Spoedprocedure Gratis € 50 € 50 € 50 € 50
Leveringstermijn 0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
0 - enkele
dagen
SMS Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
OTP Transponder N.v.t. N.v.t. € 40 € 40 € 40

Wij willen u in deze Connectis review erop attenderen dat wijzigingen van het middel € 10 exclusief BTW bedragen. Zorg ervoor dat u de juiste gegevens opgeeft bij uw aanvraag, zodat u geen onnodige kosten maakt.

Alle Connectis reviews:

1,0 rating
juni 4, 2020

De service van dit bedrijf is eigenlijk nog geen 1 ster waard. Vanaf januari proberen we het al voor elkaar te krijgen E-herkenning aan te vragen. Betaal dus iets meer en ga naar een ander toe.

Annemarie
1,0 rating
mei 19, 2020

Sinds 2015 hebben wij via Connectis EH2 machtiging. Jaren gebruikt voor tal van doeleinden. Na de verandering naar we-id werkt dit alles nog maar gedeeltelijk.. niemand bij we-id kan ons helpen; de enige oplossing: een betaalde spoedprocedure om een nieuwe account aan te vragen. Dit is toch krankzinnig?

Anton
1,0 rating
maart 31, 2020

Prutsbedrijf. Werkelijk. Heb geprobeerd om hier een 6 weken voordat ik e-herkenning nodig had aan te vragen. Zelf dat hebben ze niet gered. Spoedprocedure is kansloos. Bij de concurrentie wat het overigens binnen 8 uur geregeld.

Bas
1,0 rating
maart 26, 2020

EH3 aangevraagd, en nu moet er een afspraak worden gemaakt met AMP. Thuis, binnen. Ik wil dit niet gezien de Coronacrisis en heb uitstel / verlenging aangevraagd. Maar … als ik niet binnen 30 dagen activeer, dan ben ik mijn geld kwijt, en moet ik een nieuwe aanvraag doen tegen regulier tarief. Wat een oplichters.

René
1,0 rating
maart 22, 2020

Al jaren klant bij connectis is nu WE-ID geworden.
Wat een ongelofelijk klantonvriendelijk bedrijf. Standaard een bandje met 5 min. wachttijd aan de telefoon. Personeel doet niks anders dan een verhaaltje bespreken met je en als je niet nog een extra betaald gebeurt er werkelijk niks voor je.
E-herkenning aanzetten duurt nu al 3 weken maar aan de telefoon wordt zonder schaamte gezegd dat als je € 50 extra betaald het met een dag geregeld is. Pure oplichterij , niet aan beginnen. Ik ga op zoek naar een partij die dit soort gedrag publiekelijk aan de schandpaal nagelt.

Serge Ruiter

Vertel ons uw ervaring met Connectis.com

Connectis Logo

Connectis ervaringen en reviews

1.1
1,1 rating
1.1 van de 5 sterren (gebaseerd op 18 beoordelingen)
Uitstekend0%
Goed0%
Gemiddeld0%
Slecht6%
Zeer slecht94%

Contactinformatie

Connectis
Postbus 18
8200 AA Lelystad

085-023 93 30

eHerkenningklantenservice@connectis.nl

KvK 24444001

Service

Verwerking: Enkele weken
Aanbod: EH1 t/m EH4
Eenmalige kosten: Geen
Aanvraag: Online
Ketenmachtigingen: Ja
Beheermodule: Gratis
Sms: Gratis