eHerkenning in bulk aanvragen voor grote organisaties

Grote organisaties hebben vaak voor meerdere medewerkers een eHerkenningsmiddel nodig. Aanvraagprocessen van alle aanbieders zijn echter zo ingericht om individuele aanvragen te doen. Wij van eHerkenning Expert bieden de mogelijkheid om eHerkenning in bulk aan te vragen bij de goedkoopste aanbieder. Hiervoor zijn minimale gegevens vereist en bespaart u een hoop tijd en moeite. Wij weten namelijk exact hoe eHerkenning foutloos aangevraagd wordt en waar je op moet letten.

Bespaar tijd, administratie en kosten door eHerkenning in bulk aan te vragen

Wij verzorgen kosteloos uw bulkaanvraag, u hoe alleen de juiste gegevens aan te leveren. Laat onderstaand document door de bevoegd vertegenwoordiger(s) en de medewerkers invullen. Wij bieden deze service alleen aan voor EH2+ en EH3 middelen.

eHerkenning bulkaanvraag formulier

Wij vragen kosteloos eHerkenning EH2+ of EH3 in bulk voor u aan. Download nu het bulkaanvraag formulier.

Let op: Draag zorg bij het opgeven van de juiste gegevens. Alle gegevens worden nogmaals gecontroleerd door de eHerkenning aanbieder. Bij foutieve informatie kan de aanvraag afgekeurd worden. Wij faciliteren alleen het aanvragen van eHerkenning in bulk en leveren geen middelen uit.

Download het document en vul de gegevens in. De gegevens van de tekenbevoegde bevoegd vertegenwoordigers vindt u op het KvK-uittreksel. Geef vervolgens de gegevens op van alle medewerkers die een eHerkenningsmiddel nodig hebben. Belangrijk is dat het een persoonlijk e-mailadres moet zijn en een uniek mobiel telefoonnummer. Er kunnen niet meerdere eHerkenningsmiddelen gekoppeld worden aan één e-mailadres of één telefoonnummer.

Hoe gaat de eHerkenning bulkaanvraag in zijn werk?

Na het volledig invullen van de eHerkenning bulkaanvraag, stuurt u het ingevulde document op naar eherkenning@eherkenningexpert.nl. Wij bekijken vervolgens bij welke aanbieder u het goedkoopst uit bent en laten u weten wat de kosten zijn. Wanneer u akkoord gaat zullen wij op basis van de opgegeven informatie ervoor zorgen dat de aanvragen ingeschoten worden bij de goedkoopste eHerkenning aanbieder.

U ontvangt vervolgens een bevestiging van iedere aanvraag van de eHerkenning aanbieder. De eHerkenning aanbieder geeft vervolgens aan welke stappen er doorlopen moeten worden. Meestal moet de aanvraag met een originele handtekening per post naar de aanbieder opgestuurd worden. Bij EH3 aanvragen moet er een fysieke identificatie plaatsvinden.

Een reactie plaatsen